luni, 16 februarie 2009

Propozitii ce ma caracterizeaza perfect

Ambele prenume ale mele contin cele doua litere pe care nu le pot pronunta corect.
Pistruii de pe nas ii am de la sora mea, care a aruncat o matura in sus si mi-a zis sa o urmaresc.
Am lesinat doar de 3 ori.
Pisica mea imi toarce in cap in fiecare dimineata.
Intr-o zi, tata m-a incuiat in bucatarie si am stat acolo pana.. si-a amintit de mine.
De 4 luni, sughit de cel putin 10 ori pe zi.
Nu am rabdare sa ascult o melodie pana la capat.
Pot sa-mi sucesc mainile intr-un fel aparte.
La 8 ani, am vazut o nava spatiala cu sora mea, dar nimeni nu ne crede.
De obicei, vorbesc mult ( si prost ), depinde si de interlocutor.
Cand eram mica, ascultam Andre.
Nu o sa uit niciodata noaptea in care am invatat sa merg pe bicicleta.
Am o extrasupermare fobie in ceea ce priveste lifturile.
Ma amuza teribil loviturile la cap.
Stiu pe cineva care si-a bagat un bob de fasole in nas, si dupa doua zile i-a incoltit.
Vechea mea pisica m-a muscat de obraz, din senin.
Parfumul C-thru negru imi aminteste de o gramada de chestii.
In 90% din cazuri, am energie.
Retin usor. Uit si mai usor.
Sunt nesuferita. ( uneori? )

Niciun comentariu: