marți, 18 noiembrie 2008

Dor de..?

Mi-e dor de clasa I, in care eram prea fraiera sa inteleg ce se preda acolo si tot ce conta pentru mine era sa-mi iasa cat mai frumoase desenele de pe banca. Mi-e dor de eugeniile pe care le haleam in pauze si de guma "shock". Imi e dor de autobuzul 40 si de zilele in care am ramas singura-SINGURA la mare. Mi-e dor de o iarna rupta din povesti si de serile in care ieseam aproape cu totul pe geam pentru a atinge cel mai mare fulg de nea. Apoi, mi-e dor de o iarna anume :) Noiembrie imi fura intotdeauna timpul investit in cineva. Totusi, de aceasta data, traseul nu pot incerc si am reusit va fi parcurs mult mai repede..Mi-e dor de toate persoanele si fiintele de care, cu un motiv bine intemeiat sau nu, a trebuit sa ma indepartez. Mai mult ca niciodata, imi e dor de ultimul nume al catalogului.Nostalgia nu se regaseste printre randurile de mai sus, am inteles ca fericirea e ascunsa in cele mai simple lucruri. Imi e dor de unele momente din trecut, dar fiecare zi e un prilej de a-mi genera noi amintiri. Am invatat ca adevarata fericire vine din suflet, care e situata undeva toracic, si nu din gandire, care e situata undeva mai sus, la cap.Am realizat ca oamenii din jurul meu imi construiesc ziua, imi cladesc amintiri in suflet si ma ajuta sa invat din fiecare zambet, din fiecare lacrima ceva nou. Opriti-va din alergat, si ganditi-va putin, voua de ce va e dor? :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

cel mai dor imi este de .. " la modul ca.."

zuzu spunea...

Si mie mi-e dor de foarte multe lucruri, persoane, momente din trecut. Un trecut care va ramane viu in permanenta in sufletele noastre.
Dar poate cel mai mult imi este dor de mine, de copilul din mine mai exact. Acum, in preajma Craciunului imi lipsesc serile in care colindam din casa in casa pana inghetam de frig. Dar unii de considera "prea maturi" ca sa se mai bucure de aceste mici clipe de firicire. :)