luni, 17 noiembrie 2008

Conteaza!

O incurajare de la persoana la care te astepti mai putin. Un mesaj cu buna dimineata, ce nu doreste sa atinga vreun scop. Soarele vulgar de toamna, care s-a lasat infrant de iarna. Raspunsul pe care il dau, fie ca imi cumpar un bilet de tramvai, fie ca cineva imi tine usa deschisa de la bloc, si anume, multumesc frumos. Puterea pe care o regasesc in mine, de fiecare data cand trec peste nimicurile din jurul meu. Firul narativ zilnic, cu puncte culminante care te storc de energie.

Talentul pe care prietenii il au, de a ajuta, in clipe in care nici macar ei nu cred asta. Aparitia spontaneitatii, prin curajul de a face un lucru, fara a pune intrebari, fara a ma gandi, uneori cu o inconstienta teribila. Ideea care ma ajuta sa imi asez capul pe perna linistita, gandind ca lucrurile nu stau chiar asa de rau pe cat le-am vazut eu intr-un moment de slabiciune.

Sa stiu ca dependenta mea de oameni, este continuu hranita. Pentru mine, asta conteaza.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dependenta mea de oameni mai rabda de foame seara .. :(