miercuri, 21 octombrie 2009

Continuitate.

Sunt energica, uneori mult prea agitata.
As vrea sa existe mereu ceva care sa imi ocupe timpul.
Pastrez bilete de tren,poze vechi si pline de amintiri,arhive de mess de cativa ani.
Putini oameni acorda atentie lucrurilor cu adevarat importante.
Mi-as dori sa imi scot din minte ideea de a renunta.
Nu imi place ploaia atunci cand trebuie sa ies din casa. Nu-mi place menta si nu beau gin.
Aud si vad doar ceea ce merita.
Imi pare rau pentru multe lucruri facute. Si nefacute.
Imi plac oamenii care zambesc in tramvai.
Cant atunci cand vreau sa enervez pe cineva.
Niciodata nu mi-a placut sa spun niciodata.
Rar astept ceva sau pe cineva.
Ar trebui sa imi amintesc ce trebuie sa uit.
Imi place sa ma uit insistent la o persoana si ma simt victorioasa
atunci cand persoana respectiva isi schimba privirea.
Am nevoie de o motivatie pentru orice fac.

Niciun comentariu: