sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Sa vorbim despre...


Timp. Timpul trece prin noi sau noi trecem prin timp? Trece pe langa noi sau noi trecem pe langa el? Nu avem timp sau nu suntem capabili sa ne facem? Intarziem voluntar sau e doar victoria timpului? Amanam lucrurile cu adevarat importante pe data viitoare, fara sa ne gandim o secunda ca timpul ne poate priva de existenta unei dati viitoare. Schimbari. Noi doi. Te las pe tine sa vorbesti, surprinsa inca de cate lucruri pot tine in mine. Ne vom contrazice ca de fiecare data, convingandu-te intr-un final ca am dreptate, eu am mereu dreptate. Nu iti vei schimba punctul de vedere, dar imi vei zambi totusi. Oricat de mult am vrea sa vorbim despre asta, tot despre nimic ajungem sa vorbim. Nu vom putea ajunge sa scurtam asteptarea. Toamna. Decat frunzele pot acoperi in intregime inima. Ramane tacerea din ochi pe care nicio palarie nu o va putea ascunde. Pasiuni. Ma gandesc la ultimul lucru pe care l-am facut cu adevarat din placere in ultimul timp. A da, am jucat monopoly. Negativitate. De cele mai multe ori ajungem sa spunem "nu" cu privire la lucrurile care ne-ar putea face cu adevarat fericiti. Preferam sa calculam totul, chiar si intensitatea cu care iubim, de frica unei greseli. Ar trebui sa luam nu doar ce e mai bun, ci absolut tot din ce ne ofera viata. Apus. Si acum vorbesc despre apusul soarelui, fiindca el are puterea de a se invia si a se omori in fiecare zi. Cu apusul oamenilor situatia e diferita.. 'Neata viata! Iar o luam de la capat?

Niciun comentariu: